Posted on

Dlaczego nie lubimy reklam?

Zarządzający firmami bardzo często kombinują, jakie metody reklamy stosować, aby zwiększyć liczbę klientów, aby zwiększyć akcje przedsiębiorstwa. Dzisiejsza reklama nie polega jedynie na udzielaniu się w środkach masowego przekazu typu: radio, lub tv. Reklama jest obecnie szalenie wieloczęściowym mechanizmem i korzysta z wielu metod. Iście popularna jest promocja firmy internetowa, a przede wszystkim coraz bardziej popularny tzw. social media marketing. Powinniśmy powiedzieć, iż nie jest to napastliwa wersja reklamy, którą klienci omijają.
Social media to czynności wykonywane na portalach społecznościowych w Internecie. Mającymi największą liczbę użytkowników i co za tym idzie bardzo często wykorzystywanymi serwisami społecznościowymi w Polsce są: fotka.pl, GoldenLine, Google+, Digart. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W Polsce mało, bo 5 % podmiotów działa w zakresie social media. Niezaprzeczalny jednakże jest naturalnie fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, gdyż Internet staje się potęgą, a ilość jego użytkowników cały czas rośnie. Wiele firm wybiera Facebooka, prowadzenie tam fanpage’a i czynne pozyskiwanie fanów. Kolejnym sposobem na reklamę jest tzw. custom publishing. Są to narzędzia nowoczesnej reklamy, które w znakomity sposób budują wizerunek marki. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej reklamy, albowiem nie narzuca się ona klientowi, pozwala na samodzielny wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To klienci decydują o tym, że chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. Dlatego też ten model promocji jest zaskakująco skuteczny.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s